نظر بدید حتما
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
سه شنبه 29 اسفند 1398برچسب:, :: 22:11 :: نويسنده : roya

به نظر شما عشق یعنی چی؟؟؟

نظر بدید لطفا

99%آدما هیچ تعریفی از عشق نمیدونن.دوست دارم نظرتونو بدونم 

بدون نظر نریدهاااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت1:18---13 ارديبهشت 1394
یکی بود
یکی نابود
وقتی خواست بره التماس نکنی
تصویر ذهنشو خراب نکنی
سکوت کنی و آروم از داخل آوار قلبت بریزه و کسی نبینه
همه بگن چقدر راحت تموم شد ینی چیزی نبود بینشون?
وتو بازم سکوت کنی
سکوت....
زهرا رو یه هفته پیش دیدم دست دخترش رو گرفته بود داشت از جلوی خونمون رد میشد
منم داشتم ماشین رو میگفتم تا منو دید رفت توی مغازه ی بقالی که از خونمون 4تا خونه فاصله داشت
اخه قبلا که میخواستیم چیزی بهم بگیم علامتمون بود یا میرفت توی مغازه یا راهش رو از توی یه کوچه خلوت مینداخت تا من برم و قرار بزاریم
منتظر بود بازم برم توی مغازه اخه ما آخرین حرفامون ناتموم موند
ولی من سرموانداختم پایین و پشتکوه کردم به مغازه و دستمال و محکوم می‌کشیدیم روی شیشه
دیگه نفهمیدم کی رفته بود....

پاسخ:الاااااااااهيييييييي

فاطمه
ساعت18:44---2 فروردين 1394
عشق ینی میدونی هست و دوست داره ولی کنارت نیس
پاسخ:هعيييييي خدا همرو به عشقشون برسونه
پاسخ:ممنون که بهم سرزدي


3پید
ساعت0:06---15 بهمن 1393
ﺷﻌﺮ ﻗﺸﻨﮕﯿﻪ ... ﻓﻘﻂ ﺷﺎﻋﺮ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﻪ:
ﺗﻮ ﻏﻠﻂ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍ ﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺩﻝ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﺒﺮﯼ
ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺁﯾﻨﻪ ﺭﺍ ﻏﺮﻕ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﺑﺒﺮﯼ
ﻣﺮﺩﻩ ﺷﻮﺭ ﻣﻦ ِ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ
ﮔﻮﺭ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺍ ﺑﺒﺮﯼ
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﺍﺩ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﮐﻨﯽ ﻣﺠﻨﻮﻧﻢ؟
ﺑﻪ ﭼﻪ ﺣﻘﯽ ﻣﺜﻠأ ﺷﻬﺮﺕ ﻟﯿﻼ ﺑﺒﺮﯼ؟
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﺻﻠأ ﭼﻪ ﮐﻪ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﻭ ﻣﻮﯼ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪ
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺑﺒﺮﯼ؟
ﺑﺨﻮﺭﺩ ﺗﻮﯼ ﺳﺮﻡ ﭘﯿﮏ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺎﺩﺕ
ﺁﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺷﺮﺍﺑﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮﯼ
ﮐﺒﮏ ﮐﻮﻫﯽ ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ ! ﺳﺮ ﺟﺎﯾﺖ ﺑﺘﻤﺮﮒ
ﻫﯽ ﻧﺨﻮﺍﻩ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺻﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺻﺤﺮﺍ ﺑﺒﺮﯼ
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭ ِ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ می آﯾﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﭘﻠﮏ ﻧﺒﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺎ ﺑﺒﺮی
پاسخ:عزيزميييييي ان شاءالله بهت سر میزنم ببخشید خیلی وقته درست نيمدم نت


مهرنوش
ساعت0:59---11 آذر 1393
roya وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ roya را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:چشم


farnoosh
ساعت18:50---22 آبان 1393
yani vojod adami ke bekgter ye lahze bodanesh aberoto bedi
پاسخ:اینم حرفيه


3پید
ساعت13:30---13 شهريور 1393
گفتن بى فایده ست،
هرچقدرم که بزرگتر میشى بى فایده تر میشه.
واسه همینه پا به سن گذاشته ها
یا میرن قدم میزنن یا
میخوابن..!



پاسخ:خوبی عشقمممم؟


سحر
ساعت0:13---6 خرداد 1393
یعنی من و میلاد
پاسخ::):)ایشالله همیشه همینجوری باشید


3پیده
ساعت19:21---19 ارديبهشت 1393
دلم نه عشق میخواهد

نه احساسات قشنگ

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا

دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد

و بعد پشیمان نشد !!!






پاسخ:سلاااااااااااااااااممم عجبه


HOJJAT
ساعت18:45---28 فروردين 1393
سلام .اپم . خوشحال میشم سر بزنی

.....♥#########♥

.....♥#############♥

...♥###############♥

..♥#################♥..................♥###♥

..♥##################♥..........♥#########♥

....♥#################♥......♥#############♥

.......♥################♥..♥###############♥

.........♥################♥################♥

...........♥###############################♥

..............♥############################♥

................♥#########################♥

..................♥######################♥

....................♥###################♥

......................♥#################♥

........................♥##############♥

...........................♥###########♥

............................♥#########♥

...............................♥#######♥

.................................♥#####♥

...................................♥###♥

.....................................♥#♥

.......................................♥

........................................♥

........................................♥

........................................♥

.......................................♥

.......................................♥

.....................................♥

.: ............................ :. ♥

................................♥

...........................♥

......................♥

.................♥

............♥

........♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

........................♥

...........................♥

..............................♥

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم...[گل]
پاسخ:سلام.ممنون.چشم


پرهام
ساعت0:44---24 دی 1392
عشق یعنی با خدا تنها شدن...
پاسخ:mersiiiiiiii


hosein
ساعت0:52---7 آذر 1392
Eshgh yani gozasht
پاسخ:سلام ممنون


hosein
ساعت0:52---7 آذر 1392
Eshgh yani gozasht

Nima tanha
ساعت10:22---22 آبان 1392
من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب

چیست افسانه عمر . . . ؟


Nima tanha
ساعت10:21---22 آبان 1392

اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .


Nima tanha
ساعت10:20---22 آبان 1392
وای بر من,تو همانی که امیدم بودی؟
تو همان چشم سیه,دلبر افسونگر من؟
هر چه کوشم مگر این حادثه باور نکنم
میدود یاد خطاهای تو در باور من


مجتبى
ساعت13:33---10 آبان 1392
سلام رويا جون

وب خيلى زيبايى دارى مثل خودت رويايى ه



راجع به عشق هم دوستان نظرات قشنگى دادن.



من فقط همين رو بگم كه



عشق يعنى



يكى بود



يكى نابود،،،،







اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگی من تو شده ای به خدا بدان که این دست خودم نیست!اگر میبینی چشمانم در بیشترلحظه ها خیس است و دستانم سرد است و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن این همه سخت و پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست!دست خودم نیست که همه لحظه ها تورا در جلو چشمانم میبینم و به یاد تو می باشم.دست خودم نیست که دوست دارم همیشه در کنارت باشم ، دستانت را بگیرم ، برلبانت بوسه بزنم و تو رادر آغوش خودم بگیرم!به خدا دست خودم نیست که هر شب به آسمان نگاه می اندازم و ستاره ای درخشان را میبینم و به یاد تو می افتم!دست خودم نیست که هر سحرگاه به انتظارت مینشینم تا در آسمان دلم طلوعی دوباره داشته باشی



زياد پر حرفى كردم
پاسخ: :))))))))))))))))))))))))))مجتبي خدا بگم چيكارت كنه.مرسي كه اومدي


مجتبى 
ساعت12:57---10 آبان 1392
اولا سلام رويا جونم

وبت خيلى زيباست مثل خودت مخصوصا اون حبابا



:

والا در مورد عشق حرف زياده ولى مختصر و مفيد اينو بگم



عشق ينى

يكى بود

يكى نابود



رويا چرا شكلك دختر ندارى
پاسخ:مرسي:)) شكلك دختر باشه واسه اون طرف


aloneee
ساعت21:19---13 مهر 1392
سلام به نظرمن عشق فقط تو قصه هاست

این روزا همه عشقا از روی هوسه
پاسخ:ممنون


3پیده
ساعت3:39---6 مهر 1392
ای کاش یاد میگرفتیم :

اگر در رابطه ای حرمت زیر سوال رفت ؛ برای همیشه با آن رابطه خداحافظی کنیم و به طور احمقانه ای منتظر معجزه نمانیم . . . !
پاسخ:ممنون


3پیده
ساعت3:38---6 مهر 1392
دلم نه عشق میخواهد
نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد !!!


3پیده
ساعت3:37---6 مهر 1392
سلام آجی عزیزم



خوبی؟



ببخشید یه مدته به وبم سر نزدم ! فقط در حد پست گذاشتن اونم با عجله و اینا!!



ساری مای هانی
پاسخ:سلام عزیزم.مرسی که اومدی{بوس}


tarane
ساعت15:43---31 شهريور 1392
be nazare man age ashgh pak va vagheyi bashe ghashange rasti veblaget aliy
پاسخ:سلام عزیزم مرسی


شیما
ساعت21:30---28 شهريور 1392
سلام. به نظر من عاشقی یعنی بی قراری...

پاسخ:سلام ممنون


مانی
ساعت19:50---5 شهريور 1392
اپــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم
پاسخ:اومدم


مانی
ساعت19:50---5 شهريور 1392
ســــــــــــلام ابجی گلم وب قشنگی داری با افتخار لینک شدی اگ دوی داشتی به منم سر بزن مرسی فعلا......

مانی
ساعت19:48---5 شهريور 1392
ســـــــــلام به نظر من عشق یعنی سوختن و ساختن عشق یعنی تولد دوباره عشق یعنی مردن و زنده شدن عشق یعنی یه بیابان درد سر عشق یعنی دل سپردن تا ابد عشق یعنی تک درختی در کویر
پاسخ:سلام ممنون از حضورت


elsa
ساعت15:08---1 شهريور 1392
Salam dostan lotfan mano az hale pesar bache he ke toomor cheshmi dasht ba khabar konid.mamnoon
پاسخ:سلام عزیزم.منم خبر ندارم تو وبلاگای دیگه دیدم کپی کردم


بفرين
ساعت23:13---29 مرداد 1392
شب و روز در غمت زيستم فقط غم ميشناسد كيستم مستي را بهانه كردمو و هر شب گريستم تا كسي نداند كه گرفتار كيست
پاسخ:ممنون


nahid
ساعت9:46---27 مرداد 1392
eshgh yany tanha boodan
پاسخ:ممنون:)


Baran
ساعت16:19---26 مرداد 1392
یعنی درد. زجر. غصه .ناراحتی. خودزنی.ووووو. عشق معنا نداره اما درد داره عشق حرف نداره اما فریادها سکوت داره عشق یعنی خون دل خوردن اولش خوب اخرش مردن....
پاسخ:مرسی عزیزم:(


NAYA
ساعت13:19---25 مرداد 1392
عشق بازی کار فرهاداست وبس دل به شیرین دادودیگر هیچکس مهرامروزی فریبی بیش نیست مانده ام حیران که اصل عشق چیست


پاسخ:ممنون:(


بفرين
ساعت19:51---24 مرداد 1392
عشق يعني هر روز صد بار مردن و زنئه شدن
پاسخ:موافقم:( ممنون از حضورت


mozhgan
ساعت11:32---21 مرداد 1392
eshgh bozorgtarin dorogh donya
پاسخ:مرسی عزیزم


hasti
ساعت17:22---10 مرداد 1392
eshgh yani tanhai
پاسخ:مرسی عزیزم


hasti
ساعت17:20---10 مرداد 1392
eshgh yani tanhai
پاسخ:مرسی


m.عاشق
ساعت13:22---22 تير 1392
یعنی با همه کم محلیاش و اخرش بهت بگه فقط برو ...باز عاشقش باشی

از جنس سکوت
ساعت15:36---21 تير 1392
آنقدر نیستی که گاهی حس می کنم عشق را نسیه به من داده ای

بی تابم !

نقد می خواهمت ...





آسمون
ساعت10:07---9 تير 1392
سلام دوسی!من اومدم دوباره!بیا آپم!به نظرمنکه عشق یعنی ترس از دست دادن اونی که دوسش داری!

mehrnush
ساعت12:15---6 تير 1392
عزیزم بدو بیا وبم

شیرین
ساعت11:21---22 خرداد 1392
سلام هرکی عشقو1جورتعریف میکنه بستگی به سطح درک خودمون داره چرا آپ نمیکنی؟امتحانا هم که تموم شده
پاسخ:سلام.آپ کردم.


dina
ساعت14:59---18 خرداد 1392
salam azizam.khobi? vaghean veblaget ghashang bod fadatsham. 20bodپاسخ:سلام عزیزم مرسی که سر زدی

f
ساعت10:35---15 خرداد 1392
یعنی با تمام وجود یکی رو بخوای

میلاد
ساعت22:16---13 خرداد 1392
تو از آن دگری ، رک که مرا یاد تو بس ... .

با سلام
با آرزوی موفقیت پیش از پیش شما،وبلاگ خوبی داری،خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای

www.MTL1989.lxb.ir


aloneee
ساعت10:00---7 خرداد 1392
عشق و عاشقی همش کشک و دوغه
به قول دوستمون فقط واسه دو ماه یه سه ماه هست
به جون خودم راست میگم


mehrnush
ساعت17:06---28 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم خوببببببببببببببیییییییییییی؟
دلم تنگ شده برات

آپم
پاسخ:سلام آجی.چه عجــــــــــــــــــــــــــــــب


سپیده
ساعت14:54---17 ارديبهشت 1392
دوست داشتن با داشتن دوست فرق ميكند
دوست داشتن امريست لحظه اي
داشتن دوست استمرار لحظه هاي دوست داشتن است


+آپم


نسترن
ساعت12:21---9 ارديبهشت 1392
رویا جون لینک شدی........لطفا بلینکم

نسترن
ساعت18:00---7 ارديبهشت 1392
به نظر من عشق تعریفی نیست

عشق ناگفتنیه،نمیشه تعریفش کرد

البته این نظر نه شاید یکی بتونه تعریفش کنه!

وب خوبی داری

خوشحال میشم به منم سربزنی
پاسخ:مرسی چشم حتما میام


نسترن
ساعت17:58---7 ارديبهشت 1392
من هیچ تعرفی از عشق نمیتونم بکنم
به نظر من عشق ناگفتنیه،نمیشه گفتش
البته این نظر منه شاید یکی بتونه تعریفش کنه!
وب خوبی داری
خوشحال میشم به منم سربزنی


فاطمه
ساعت18:59---6 ارديبهشت 1392
عشق یعنی اینکه یکی بگه می خوامت

بهش بگی می خوامت

بهت بگه برو گم شو

تو هم بگی چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: